بهترین دانشگاه های قبرس شمالی

بهترین دانشگاه های قبرس شمالی کدام است؟

5/5

اگر قصد ادامه تحصیل  در دانشگاه‌ های قبرس شمالی را دارید این مقاله کاربردی برای شماست. بعنوان نماینده رسمی دانشگاه‌های برتر قبرس، کاملاً رایگان و با بالاترین بورسیه ممکن برایتان پذیرش می‌گیریم.  از ۰ تا ۱۰۰ پذیرش‌ تحصیلی و دریافت اقامت برای همراهانتان کنار شما هستیم.

خدمات پذیرش تحصیلی ما رایگانه!

دانشگاه های معتبر قبرس شمالی

لازمه بدونید که در این مقاله به کسب درآمد دلاری بواسطه همکاری با مجموعه ما اشاره شده. هر جای دنیا که باشید می‌توانید با ما همکاری کنید و درآمد دلاری داشته باشید. پس این مقاله را با دقت تا انتها بخوانید چون کلی هدایا و مزایای دیگر هم برای شما قرار دادیم.

در این مقاله تعدادی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی را کنار هم جمع‌آوری کردم. با انتخاب هر دانشگاه وارد مقاله‌ای می‌شوید که مفصل درباره هر کدام توضیح داده‌ام. این دانشگاهها عبارتند از:

  • دانشگاه مدیترانه شرقی (Eastern Mediterranean University)
  • دانشگاه خاور نزدیک (Near East University)
  • دانشگاه بین المللی قبرس (Cyprus International University)
  • دانشگاه باهچه شهیر (Bahcheshehir Cyprus University)
  • دانشگاه فاینال (Final International University)
  • دانشگاه آمریکایی گیرنه (Girne American University)
  • دانشگاه رهبری اروپا (European Leadership University)
  • دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی (Cyprus Health And Social Sciences University)
  • دانشگاه آداکنت ( Ada Kent University)
  • دانشگاه غربی قبرس شمالی (Cyprus West University)
  • دانشگاه اروپایی لفکه ( European University of Lefke)

تعداد دانشگاه‌های قبرس بیشتر از این است که به مرور اضافه می‌شود. در کشور قبرس شمالی تعداد دانشگاه ها زیاد است اما همین ابتدا بیایید مشخص کنید کدام گزینه زیر هدف شماست تا بعدش بتوانید دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  •  هدفتان اقامت و تحصیل همزمان است چون  پس از آن قصد ورود به کشورهای اروپایی، آمریکایی یا استرالیا برای ادامه تحصیل و زندگی دارید.
  •  هدفتان تنها دریافت اقامت و کار در قبرس شمالی است و قصد ندارید بعد از آن به کشور دیگری مهاجرت کنید. حتی اگر قصد مهاجرت دارید هدف شما بعد از قبرس، اصلاً مهاجرت تحصیلی نیست.

اگر گزینه اول مد نظرتان است پیشنهاد ما چند دانشگاه محدود است که بسته به رشته تحصیلی و کشور بعدی که قصد ادامه تحصیل دارید،  در جلسه مشاوره مشخص می‌شود.

اگر گزینه دوم مد نظرتان است نیاز به ثبت‌نام در دانشگاه‌های بزرگ نیست چون سخت‌گیری‌های خاص خودشان را دارند. چه برای انتخاب گزینه اول یا گزینه دوم حتماً در واتساپ با ما تماس بگیرید تا دقیق راهنمایی‌تان کنیم.

 فنی و حرفه ای یا دانشگاه؟!

تا قبل از ۲۷ مارچ سال ۲۰۲۴ برای افرادی که گزینه دوم انتخابشان بود در فنی و حرفه‌ای ثبت‌نامشان می‌کردیم. اما پس از این تاریخ اقامتی از این طریق صادر نشده و فقط تحصیل امکانپذیر است. در ۲ ویدئوی کوتاه درباره فنی و حرفه ای و دانشگاه مفصل توضیح دادم  پیشنهاد می‌کنم حتما آنها را ببینید.

 
 

ویدئوی بعدی مقایسه دانشگاه با موسسات فنی و حرفه ‌ای است که می‌توانید در مقاله «شرایط گرفتن اقامت با مدرک فنی و حرفه ای» ادامه ویدئو را ببینید.

مجدد تاکید می‌کنم این مدل اقامت تا اطلاع ثانوی صادر نمی‌شود و فعلاً دانشگاه جایگزین آنهاست. با مذاکراتی که با برخی دانشگاه‌های کوچکتر داشتیم با کمک آنها توانستیم شرایطی شبیه به فنی و حرفه ای در برخی دانشگاهها فراهم کنیم. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره انتخاب بهترین دانشگاه با ما در تماس باشید.

می‌دانید اگر ما کارهای پذیرش دانشگاهتان را انجام دهیم چه هدایا و مزایای ویژه‌ای دریافت می‌کنید؟

  • تخفیف ۱۰۰ یورویی به غیر از بورسیه‌ی دانشگاه از طرف مجموعه ما 
  •  یک جلسه کوچینگ رایگان  (ارزش هر جلسه ۴۵۰۰۰۰ تومان است)
  • همراهی شما در پروسه دریافت اقامتِ همراهِ  همسر و فرزندانتان
  • همراهی شما در پروسه دریافت اقامتِ همراه برای والدینتان 
  • همراهی شما در پروسه اجاره خوابگاه یا آپارتمان 
البته که خدمات ما به همین موارد ختم نمی‌شود و تا مادامی که با محیط آشنا شده و از پس کارهایتان بربیایید همراهتان هستیم. دانشجویان قبلی و خانواده‌های آنها همواره با ما در ارتباط هستند و همه عضو یک خانواده شده‌ایم. منتظر شما هستیم تا به جمع ما بپیوندید. کافیه در شبکه‌های اجتماعی پیام بگذارید تا در اسرع وقت پذیرش اولیه شما را از دانشگاه مد نظرتان بگیریم.

کسب درآمد دلاری از هر جای دنیا

هر جای دنیا که باشید بواسطه همکاری با مجموعه ما می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. این نوع همکاری نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما توسط ارتباطات خود به این درآمد می‌رسید. شاید بپرسید چطور؟

بعد از عقد قرارداد شما بعنوان همکار در مجموعه ما مشغول به کار می‌شوید و یکسری آموزش‌های اولیه و بسیار ساده می‌بینید. آموزشها آنلاین است و از هر جای دنیا به آموزشها دسترسی خواهید داشت. بعد از آن در پروسه جذب دانشجو فعالیت خودتان را آغاز می‌کنید. به ازای معرفی هر دانشجو به شما مبلغی به دلار پراخت می‌شود. (البته اگر ایران باشید معادل ریالی آن به حسابتان واریز می‌شود)

هشدار!!!

با توجه به اینکه پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی با دیگر کشورها متفاوت است و خدمات از طریق کارگزاران و نمایندگان خود دانشگاهها انجام می‌شود، چنانچه خود دانشجو مستقیماً و به صورت آنلاین برای دانشگاهی اپلای کند و پرونده او مشکلی پیدا کند هیچ نماینده‌ای نمی‌تواند به او کمک کند. چون دانشگاه به صورت آنلاین پاسخگوی یکسری مسائل نیست.

در نظر داشته باشید که چه خودتان اپلای کنید و چه نماینده رسمی دانشگاه، در قیمت دانشگاه هیچ تاثیری ندارد. یعنی فکر نکنید که اگر خودتان ثبت‌نام کنید قیمت کمتر می‌شود. اصلاً اینطور نیست. چه بسا نمایندگان رسمی با امتیازاتی که دارند می‌توانند بورسیه‌هایی بالاتر از حد معمول برایتان دریافت کنند.

نکته مهم دیگر این است که در صورتی که توسط نماینده رسمی دانشگاه اپلای کنید چنانچه در روند پذیرش شما مسئله‌ای بوجود بیاید، آن نماینده مسئول پیگیری کارهای شماست. در انتهای مقاله خاطره تلخ و شیرین یک دانشجو را حتماً بخوانید که اگر خودش اپلای کرده بود ممکن بود چه ضرر بزرگی کند.

مجموعه «نویدآرامش» با مدیریت خانم محبوبه حاج‌قاسمی، بعنوان نماینده رسمی دانشگاه‌های برتر قبرس، تمام کارهای پذیرشتان را کاملاً رایگان انجام می‌دهد. تابحال بیشترین بورسیه‌های ممکن را برای دانشجویان ایرانی گرفته‌ایم. خدمات ما تنها پذیرش برای شما نیست. از آنجایی‌ که مدیریت مجموعه کوچ رسمی فدراسیون بین‌المللی کوچینگ آمریکا (ICF) در مشاوره‌هایی که با ایشان دارید، مسیر تحصیل و مهاجرت برایتان کاملاً شفاف می‌شود.

اگر در انتخاب رشته هم سردرگم هستید باز می‌توانید از خدمات تخصصی ایشان استفاده کنید. بهرحال قبل از مهاجرت، حین مهاجرت و بعد از آن همواره کنار شما هستیم. از آنجاییکه در قبرس شمالی ساکنیم بعد از رسیدن شما هم خدماتی برایتان داریم.

لطفاً به این نکته توجه کنید که شما بابت پذیرش از دانشگاه به هیچ فردی نباید پولی پرداخت کنید. برخی سودجویان به بهانه گرفتن بورسیه از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی از شما مبالغ هنگفتی طلب می‌کنند مراقب باشید در دام آنها نیفتید.

بیشتر دانشگاه‌ های قبرس شمالی بخاطر رقابت با یکدیگر برای دانشجویان بین المللی بورسیه ۵۰٪ در نظر می‌گیرند. ما برای شما حتی مبلغی بالاتر از این بورسیه پذیرش می‌گیریم و هیچ هزینه‌ای هم دریافت نمی‌کنیم. کافیست مدارک ترجمه شده را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا به سرعت قبل از تکمیل ظرفیت، پذیرش اولیه شما را بگیریم. خب بپردازیم به معرفی دانشگاههای قبرس شمالی که در راس آنها دانشگاه مدیترانه شرقی قرار دارد.

دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU)

بهترین دانشگاه قبرس شمالی دانشگاه مدیترانه شرقی است. این دانشگاه با تاریخچه‌ای غنی و کادر اساتید بین‌المللی، به عنوان یکی از مراکز برجسته تحصیلات تحقیقاتی و پژوهشی در منطقه شناخته می‌شود. به لحاظ رتبه و  رنکینگ دانشگاه های قبرس  پرچمدار است.

 از نظر کیفیت آموزش و تجهیزات پژوهشی، دانشگاه مدیترانه شرقی مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.رشته های مهندسی این دانشگاه پرطرفدار است. برای دریافت بورسیه ۱۰۰٪ دانشگاه مدیترانه شرقی با ما در تماس باشید.

دانشگاه خاور نزدیک (NEU)

یکی از بهترین دانشگاههای قبرس دانشگاه خاور نزدیک است. این دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است. این دانشگاه در حال حاضر تنها دانشگاه در قبرس شمالی است که این تاییدیه را دارد. این دانشگاه به عنوان یکی از مؤسسات معتبر در زمینه بهداشت و پزشکی شناخته شده است. در ضمن یکی از مجهزترین بیمارستانهای قبرس شمالی در این دانشگاه واقع شده است.

وجود این بیمارستان باعث شده دانشجویان شاخه‌های پزشکی و یر شاخه‌های پزشکی پس از گذراندن واحدهای تئوری براحتی واحدهای عملی را در بیمارستان گذرانده و تجربه متفاوتی کسب کنند. وجود این بیمارستان این دانشگاه را به یکی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی تبدیل کرده است.  رشته های پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه پرطرفدار است.

دانشگاه بین المللی قبرس (CIU)

یکی از دانشگاه های معتبر قبرس دانشگاه CIU است. دانشگاه بین المللی قبرس شمالی به عنوان یک مرکز برجسته تحصیلات عالی طرفداران بسیاری را جذب کرده است. این دانشگاه با داشتن اساتید بین‌المللی و برنامه‌های تبادل دانشجویی، به دانشجویان فرصتی برای گسترش دانش خود در یک محیط با  تنوع فرهنگی می‌دهد.

دانشگاه ciu قبرس  از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی در اعطای بورسیه های بالاست. بالاترین  بورسیه قبرس شمالی که شامل های ۷۵ درصد است مربوط به این دانشگاهه!

به همین خاطر از این دانشگاه سالانه برای تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی پذیرش می‌گیریم. رشته داروسازی این دانشگاه بسیار پرطرفدار است

دانشگاه باهچه شهیر (BAU)

با معرفی دانشگاه باهچه شهیر قبرس شمالی با یکی دیگر از دانشگاههای معتبر قبرس آشنا می‌شوید. این دانشگاه در ترکیه، واشنگتن دی سی، کانادا، آلمان، ایتالیا و چند کشور دیگر شعبه دارد.

دانشگاه باهچه شهیر قبرس (دانشگاه BAU قبرس) به عنوان یکی از اعضای شبکه آموزش جهانی BAU در سال ۲۰۱۶ در شهر لفکوشا یا نیکوزیای کشور قبرس شمالی تاسیس شده است. شبکه آموزش جهانی BAU شامل موسسات آموزش عالی و مدارس زبان است که در سه قاره مختلف (آمریکای شمالی، اروپا و آسیا) واقع شده‌اند.

دانشگاه فاینال قبرس (FIU)

دانشگاه فاینال قبرس شمالی یکی دیگر از دانشگاه های قبرس است که دارای یک کلینیک بزرگ دندانپزشکی در شهر لفکشاست. در قبرس شمالی اقامت از طریق این دانشگاه هم مثل بقیه دانشگاه‌ها امکانپذیر است.

دانشگاه فاینال قبرس شمالی (UFÜ) در سال ۲۰۱۵ در شهر گیرنه تأسیس شد. این دانشگاه قبرس با همکاری برند آموزشی ترکیه Final و گروه DMG-Akgünler، یکی از رهبران صنعت گردشگری جمهوری قبرس شمالی شروع به فعالیت کرد.

دانشگاه فاینال بیش از ۴۲ سال است که فعالیت‌های آموزشی و آموزشی خود را در ترکیه انجام می‌دهد. تا کنون، دانش آموزان را در همه سطوح از پیش‌دبستانی تا دبیرستان در بیش از ۶۰۰ مؤسسه آموزشی آموزش داده است. بیش از چهار و نیم میلیون دانشجو که در موسسات آموزشی فاینال تحصیل کرده‌اند، به رؤیاهایشان دست یافته‌اند. این موسسه بیش از ۲۱ هزار نیروی کار تربیت کرده است. فاینال یکی از برندهای مؤثر ترکیه در انتشار مجلات و کتاب‌هاست.

علاوه بر این فعالیت‌ها، در سال ۲۰۱۵ دانشگاه بین‌المللی فاینال قبرس شمالی را تأسیس کرد و فعالیت‌های آموزش عالی را در برنامه آموزشی خود جای داد. در نتیجه تحصیل در قبرس شمالی در این دانشگاه هم برای دانشجویان بین المللی فراهم شد.

 

دانشگاه آمریکایی گیرنه (GAU)

دانشگاه آمریکایی گیرنه هم یکی از بهترین دانشگاه‌ها در قبرس شمالی و ترکیه است. با تحصیل در دانشگاههای قبرس شمالی می‌توانید اقامت قبرس شمالی را هم برای خود و هم برای همراهانتان دریافت کنید که شامل همسر، والدین و فرزندان هستند.

به زبان ترکی نام دانشگاه آمریکایی گیرنه(Girne Amerikan Üniversitesi)  است. به اختصار با نام GAU شناخته می‌شود. این دانشگاه به لحاظ قدمت جزو اولین دانشگاه‌های غیرانتفاعی در قبرس شمالی است. این دانشگاه در سال ۱۹۸۵ توسط آقای سرهات آکپینار (Serhat Akpinar) تأسیس شد. سبک این دانشگاه دقیقاً مثل دانشگاه‌های آمریکایی است. در حال حاضر بالای ۲۰۰۰۰ دانشجو از سراسر دنیا در آن مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه آمریکایی گیرنه در کشور قبرس رتبه ۹ و در بین دانشگاه‌های دنیا رتبه ۴۷۰۰+ را داراست. در ضمن این دانشگاه یک کالج هم دارد که دانش آموزان از مقطع پیش‌ دبستان تا دبیرستان در آن تحصیل می‌کنند.

دانشگاه رهبری اروپا (ELU)

دانشگاه رهبری اروپا (ELU) در شهر فاماگوستاست. این دانشگاه علاوه بر فضای آکادمیک، شامل مدرسه فنی و حرفه ای با نام BMS در شهر لفکشا پایتخت قبرس شمالی است.

نام انگلیسی این دانشگاه European Leadership University است و به اختصار ELU نامیده می‌شود. دانشگاه رهبری اروپا دارای اعتبار بین‌المللی از سازمان اعتباردهی بین‌المللی مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها (ASIC) است. به علاوه، دانشگاه (ELU) مجوز آموزشی خود را در سال ۲۰۱۵ با فرمان رسمی و تأییدیه وزارت آموزش و فرهنگ در جمهوری ترکیه شمالی قبرس دریایی دریافت کرده است.

در سال ۲۰۱۶ مجوز اعتباری نهادی و در سال ۲۰۱۷ مجوز کامل برنامه از شورای برنامه‌ریزی، ارزیابی، اعتباردهی و هماهنگی آموزش عالی، نیکوزیا که عضو انجمن اروپایی اطمینان از کیفیت در آموزش عالی (ENQA) می‌باشد، دریافت کرده‌ است. این سازمانی است که نهادهای دولتی شناخته شده اعتباردهی در منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) را در بر می‌گیرد.

دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی (KSTU)

دانشگاه بین المللی بهداشت و علوم اجتماعی قبرس KSTU در شهر گوزلیورت در کشور قبرس شمالی است. نام انگلیسی این دانشگاه Cyprus Health and Social Sciences University یا (CHSSU) است.

به زبان ترکی Kıbrıs Sağlık ve Toplum Bilimleri Üniversitesi با نام اختصاری (KSTU) است. این دانشگاه قدمت زیادی ندارد اما به لحاظ علمی و پژوهشی به سرعت جایگاه خوبی کسب کرده است.

از مقطع کاردانی تا لیسانس و پزشکی و زیرشاخه‌های آن از سراسر دنیا دانشجو می‌پذیرد. کل وسعت دانشگاه ۸۰ هزار مترمربع است. این دانشگاه شامل ۲ مدرسه و ۶ دانشکده در فضایی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع است.

دانشگاه آداکنت قبرس (AKU)

این دانشگاه در سال ۲۰۱۵ توسط گروه آموزشی در استانبول با نام Avrupa و دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو ایالات متحده آمریکا، تاسیس شد. در واقع این دانشگاه حاصل همکاری این ۲ مجموعه است. دانشگاه سیتی آیلند (آداکنت) پروژه گروه آموزش اروپایی در قبرس است که ۳۲ سال تجربه آموزشی را در آنجا منتقل کرده است. در ضمن این گروه آموزشی مجموعه‌هایی شامل مقاطع پیش دبستانی، دبستان، دبیرستان و دانشگاه در شهر استانبول را نیز اداره می‌کند.

دانشگاه آداکنت در شهر ساحلی فاماگوستاست و جوان‌ترین دانشگاه‌های کشور قبرس شمالی است که در مدت زمانی کوتاه موفق به کسب جایگاه علمی خوبی شده‌است. همچنین در توسعه علمی، اجتماعی و اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته است. این دانشگاه متشکل از ۷ دانشکده است.

دانشگاه غربی قبرس (CWU)

دانشگاه غربی قبرس شمالی (CWU) یک دانشگاه غیرانتفاعی است که در منطقه فاماگوستا، قبرس شمالی در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده است. این دانشگاه دارای ۵ دانشکده، ۳ مدرسه، و ۲۰ رشته مختلف در مقاطع کارشناسی و کاردانی به زبان‌های انگلیسی و ترکی است.

تاییدیه های جهانی

نام انگلیسی آن Cyprus West University است که با نام اختصاری (CWU) شناخته می‌شود. این دانشگاه توسط UK NARIC به رسمیت شناخته شده است.

 (The National Recognition Information Centre for the United Kingdom)

دانشگاه غربی قبرس توسط YÖK، هیئت آموزش عالی جمهوری ترکیه و YÖDAK، شورای برنامه‌ریزی، ارزیابی، اعتباربخشی و هماهنگی آموزش عالی قبرس شمالی به رسمیت شناخته شده و توسط وزارت آموزش و پرورش ملی TRNC تأیید شده است. برنامه تحصیلی در دانشگاه غربی قبرس به گونه‌ای طراحی شده است که دانشجویان جدیدالورود را با استقبال گرم و مقدمه‌ای جامع از زندگی، منابع و انتظارات دانشگاهی آشنا می‌کند.

دانشگاه اروپایی لفکه (EUL)

دانشگاه اروپایی لفکه در رده دانشگاههای مطرح قبرس شمالی است که با ۲ دانشگاه در انگلیس هم تبادل دانشجو دارد.

تاریخچه مختصر

دانشگاه اروپایی لفکه که توسط بنیاد علوم قبرس تأسیس شده است، فعالیت‌های آموزشی خود را به طور رسمی در سال ۱۹۹۰ به عنوان یک دانشگاه دولتی بنیادین آغاز کرد. از روز نخست تأسیس، دانشگاه و تمامی دپارتمان‌های آن توسط شورای آموزش عالی جمهوری ترکیه (YÖK) معتبر شناخته شده‌اند.

دانشگاه اروپایی لفکه با دانشگاه بردفورد و دانشگاه سالفورد در بریتانیا توافق‌نامه‌های درجه دوگانه امضا کرده است که به موجب آن دانشجویان می‌توانند مدارک‌ خود را هم از EUL و هم از دانشگاه بردفورد و هم از دانشگاه سالفورد دریافت کنند.

دانشگاه اروپایی لفکه (EUL) از فوریه ۲۰۱۸ با دانشگاه سالفورد توافق‌نامه‌ای دوگانه امضا کرده است. این توافق‌نامه امضا شده به دانشجویان رشته مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه EUL این امکان را می‌دهد که با گزینه ۳+۱ در دانشگاه سالفورد تحصیل کرده و مدارک خود را هم از دانشگاه سالفورد و هم از دانشگاه اروپایی لفکه دریافت کنند. این امتیاز که به دانشجویان مهندسی برق و الکترونیک داده شده است، از نظر کسب دو مدرک بسیار سودمند است.

انتخاب بهترین مقصد تحصیلی

تمام دانشگاههای قبرس شمالی می‌توانند سکوی پرتاب شما به دانشگاه‌های برتر اروپا و آمریکا برای مقاطع بالاتر باشند. شما با مدارک این دانشگاه‌های برتر پس از فارغ‌التحصیلی در تمام خاک اروپا می‌توانید کار کنید. در نظر داشته باشید که دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت در قبرس شمالی در بین این دانشگاه‌ها نیست.

پرطرفدارترین رشته‌هایی که دانشجویان ایرانی در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند عبارتند از:

  • پزشکی
  • داروسازی
  • دندانپزشکی
  • رشته‌های مهندسی

برای اکثر رشته‌ها محدودیت سنی وجود ندارد. اما برای پزشکی و زیر شاخه‌های آن محدودیت سنی و شرط معدل وجود دارد. البته نگران معدل خود نباشید. کافیه مدارکتان را ارسال کنید ما تلاش می‌کنیم برای شما پذیرش بگیریم. نمی‌گذاریم چیزی مانع شود که شما  تحصیل در قبرس شمالی را از دست بدهید.

مدارک لازم جهت پذیرش اولیه

کافیست تصویر مدارک ترجمه شده را در شبکه‌های اجتماعی برای ما ارسال کنید تا کارهای اولیه را انجام دهیم. مدارک زیر جهت پذیرش اولیه الزامیست:

  • تصویر پاسپورت
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • عکس ۴*۳ (حداقل ۸ قطعه)
  • اصل و ترجمه (دیپلم + ریزنمرات) (برای مقطع کارشناسی، پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و …)
  • اصل و ترجمه ( کارشناسی+ ریزنمرات) (برای مقطع ارشد و دکترا)
  • اصل و ترجمه (کارشناسی ارشد + ریزنمرات) (برای مقطع دکترا)
برای پذیرش دانشگاه قبرس شمالی به صورت رایگان با ما در تماس باشید.

در کشور قبرس شمالی برخلاف اکثر کشورهای اروپایی دانشگاه های قبرس شمالی سیستم اعطای نمایندگی (ایجنت) دارند. یعنی دانشگاه به افراد واجد شرایط کد نمایندگی اعطا می‌کند تا بتوانند با دانشجویان ارتباط داشته و تمام مراحل پذیرش آنها را رایگان انجام دهند. بله درست متوجه شدید، رایگان!!

در کشورهای اروپایی یا آمریکایی اگر شخص یا موسسه کارهای پذیرش دانشجو را انجام دهد مستقیم از دانشجو مبلغی دریافت می‌کند. اما در کشور قبرس، دانشگاه‌ها این مبلغ را پرداخت می‌کنند و دانشجو هیچ هزینه‌ای به نماینده خود نمی‌دهد. این اتفاق بسیار خوبیه. چون احتمال کلاهبرداری به صفر می‌رسد و به شدت هزینه‌های تحصیل دانشجو کمتر می‌شود.

مجموعه نوید آرامش با مدیریت خانم محبوبه حاج‌قاسمی کوچ سطح حرفه‌ای و تایید شده از طرف (ICF) فدراسیون کوچینگ بین‌المللی و داشتن کد نمایندگی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی با افتخار در مسیر مهاجرت و پذیرش تحصیلی کنار شماست.

در ضمن در حوزه اروپا همکارانی در هامبورگ داریم که مورد اعتماد ما هستند و برای دانشگاه‌های اروپا به آنها معرفی می‌شوید. بزودی هم در حوزه آمریکا و کانادا در خدمت هموطنان خواهیم بود.

هشدار!!!

مجدد یادآور می‌شوم با توجه به اینکه پذیرش دانشگاه های قبرس شمالی با دیگر کشورها متفاوت است و خدمات از طریق کارگزاران و نمایندگان خود دانشگاه ها انجام می‌شود، چنانچه خود دانشجو مستقیماً و به صورت آنلاین برای دانشگاهی اپلای کند و پرونده او مشکلی پیدا کند هیچ نماینده‌ای نمی‌تواند به او کمک کند. چون دانشگاه به صورت آنلاین پاسخگوی یکسری مسائل نیست.

خاطره تلخ و شیرین یک دانشجو!

سال ۲۰۲۲ برای یک دانشجو پذیرش گرفتیم و زمانیکه برای پذیرش اولیه از طریق صرافی پول به حساب دانشگاه واریز کرد به خاطر اشتباه صراف، پول به حساب دانشجوی دیگری واریز شده بود. چون زمان پذیرش اولیه بیش از حد طولانی شده بود، با دانشگاه جهت پیگیری تماس گرفتیم و به ما اعلام کردند که پولی واریز نشده.

دانشجو تمام مدارک واریزی را مجدد ارسال کرد و پس از بررسی متوجه شدیم که صراف عدد آخر کد دانشجویی را به جای ۲ عدد ۳ وارد کرده. چند بار حضوری به دانشگاه مراجعه کردیم تا در بخش حسابداری توانستیم این مشکل را مرتفع کنیم.

تصور کنید این دانشجو خودش اپلای کرده بود. امکان نداشت این مسئله به این راحتی حل شود و ممکن بود ترم را از دست بدهد. پس وقتی قرار نیست به نماینده خود پولی بدهید و تمام مراحل پذیرشتان رایگان است بهتر است کارهای شما توسط نمایندگان رسمی خود دانشگاه انجام شود.

مجموعه «نوید آرامش»با داشتن نمایندگی از دانشگاه‌های معتبر قبرس در تمام مسیر پذیرش، کاملاً رایگان کنار شماست. کافیست مدارکتان را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا با بورسیه بالا از دانشگاه مورد نظرتان پذیرشتان را بگیریم. چنانچه راجع به هر کدام از دانشگاه‌های فوق سوالی داشتید در بخش کامنتها پایین همین مقاله سوالتان را بنویسید. در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من مقاله را خواندم ولی اصلا نمیتونم کدوم دانشگاه برای من بهتره برای داروسازی میخوام اقدام کنم ممنون میشم راهنمایی کنید که از کدوم دانشگاهها میشه برای کشورهای دیگه راحت تر اپلای کرد چون نمیخوام قبرس بمونم

    1. با سلام و عرض ادب

      سوال شما خیلی کلی بیان شده و برای راهنمایی شما نیاز داریم جزییات بیشتری از نیازهای شما را بدونیم. اینکه آیا تایید بودن یا نبودن دانشگاه براتون اهمیت داره یا خیر؟
      اینکه میزان هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید چه میزان است چون در انتخاب دانشگاه مهمه و بسیاری مسائل دیگر.
      پیشنهاد می‌کنیم در واتس‌اپ پیام بگذارید تا در جلسه مشاوره رایگان شرایط را بیشتر بررسی کنیم.

در کمتر از ۵ ثانیه فرم را پر کنید و بلافاصله چک‌لیست را در ایمیلتان دانلود کنید.

گفتگو در واتساپ
هر سوالی دارید بفرمایید؟
سلام دوست گرامی
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟